Οι ερευνητές της AI, επισημαίνουν ότι οι γνωστικές δυνάμεις αυτών των "όντων", δεν είναι απαραίτητο να είναι οι ίδιες με τις ανθρώπινες. Οι παραδοσιακές τεχνικές (ΑΙ)Τεχνητής Νοημοσύνης απέτυχαν στις υπερβολικά αισιόδοξες προβλέψεις, που ήθελαν σκεπτόμενες μηχανές να είναι έτοιμες μέσα σε λίγες δεκαετίες.
Πολλοί ερευνητές της ΑΙ έχουν στραφεί σε γνωστικούς ψυχολόγους για έμπνευση, δημιουργώντας ένα ρομπότ που είναι ακόμη πιο απόμακρο από τα ρομπότ των ταινιών επιστημονικής φαντασίας, δίνοντας μια σαφή δικαιολογία στην ανάγκη της γνωστικής επιστήμης να φέρνει σε επαφή τη γνωστική ψυχολογία και την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μια προφανή τεχνολογική γεύση, όπως επίσης και ένα καλό θεωρητικό δομικό υλικό, που είναι η προσπάθεια της γνωσιακής επιστήμης να χαρτογραφήσει και να κατανοήσει όλες τις γνωστικές, ανθρώπινες ή άλλες λειτουργίες . Δημιουργεί όμως βαθιά φιλοσοφικά ερωτήματα, στο κατά πόσο οι μηχανές σκέψης τεχνητής νοημοσύνης έχουν προσωπικά δικαιώματα.
Θέλουμε πραγματικά να δημιουργήσουμε τεχνητή νοημοσύνη; Είναι ακόμη δυνατό; Ποια είναι τα βασικά γενικά θεμέλια της γνώσης ;
Παρακάτω υπάρχουν 4 υποπεδία Τεχνητής Νοημοσύνης που υποστηρίζονται από σχολές και εργαστήρια του Minds & Machinesin.
Μηχανισμός συλλογισμού
Για την ιστορία, ο κύριος στόχος της συλλογιστικής μηχανής ήταν η αυτοματοποιημένη θεώρηση, αποδεικνύοντας μια προσπάθεια επισημοποίησης των αλγορίθμων για να ελέγξει εάν κάτι συμπερασματικά προκύπτει από κάτι άλλο. Ωστόσο, οι οργανισμοί που προσπαθούν να λογοδοτήσουν για ένα αβέβαιο και δυναμικό περιβάλλον, θα χρησιμοποιούσαν ενδεχομένως σκέψεις για να δημιουργήσουν υποθέσεις, ή τουλάχιστο να μη δίνουν παραπλανητικές αλλά λογικά συμπεράσματα σύμφωνα με αυτό που γνωρίζουν.
Γνωστική ρομποτική
Η γνωστική ρομποτική είναι η προσπάθεια δημιουργίας ρομπότ με ένα ευρύ φάσμα γνωστικών δυνάμεων, όπως απαιτείται για τα είδη ευρέων καθηκόντων και προβλημάτων που θα αντιμετωπίσει οποιοσδήποτε οργανισμός σε έναν αρκετά περίπλοκο κόσμο. Η γνωστική ρομποτική πρέπει να διακρίνεται από την πιο παραδοσιακή βιομηχανική ρομποτική, όπου το καθήκον που πρέπει να εκτελεσθεί είναι στενό με σαφώς καθορισμένο αυτάρκες περιβάλλον .
Συνθετικοί χαρακτήρες
Συνθετικοί χαρακτήρες είναι πράκτορες που ζουν σε εικονικά, ή κυβερνητικά περιβάλλοντα όπως τα βιντεοπαιχνίδια και το διαδίκτυο. Μέσα σε ένα περιορισμένο περιβάλλον, η ψυχολογία των συνθετικών χαρακτήρων μπορεί να είναι πολύ απλούστερη από μια γνωστική ύπαρξη που πρέπει να περιηγηθεί στον πραγματικό μας φυσικό κόσμο. Ταυτόχρονα όμως, οι επιθυμητές ή απαιτούμενες γνωστικές δυνάμεις τους μπορούν να χτυπήσουν τους καλύτερους προγραμματιστές, γι 'αυτό απαιτείται μια σταθερή γείωση στη γνωστική επιστήμη. Είναι προφανές ότι η βιομηχανία παιχνιδιών ενδιαφέρεται να έχει χαρακτήρες των οποίων τα γνωστικά μοντέλα να είναι λίγο πιο περίπλοκα από τις προσωπικότητες των Sims. Οι πιο εξελιγμένες εφαρμογές έχουν πιο έξυπνα συστήματα διδασκαλίας και πιο ρεαλιστικό εικονικό περιβάλλον, το οποίο χρησιμοποιείται για σκοπούς προσομοίωσης και κατάρτισης.
Φιλοσοφία της AI
Το πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι φορτωμένο με αρκετά μεγάλα φιλοσοφικά ερωτήματα. Για παράδειγμα : Μπορεί το μυαλό να καταγραφεί υπολογιστικά; Μήπως τα αποτελέσματα του Godel σημαίνουν ότι δεν μπορεί; Τι είναι η συνείδηση; Τι συνιστά ένα «προσωπικό όνειρο»; Εάν η ψυχική δραστηριότητα δεν είναι παρά υπολογισμός, υπάρχει ελεύθερη βούληση, ηθική ευθύνη ή δικαιώματα;
Οι φιλόσοφοι της τεχνητής νοημοσύνης (AI) συζητούν επίσης την αξιοπιστία των διαφορετικών μοντέλων γνώσης, όπως ο Λογισμός, ο Συνδεσιμότητα και τη χωροθέτηση της Γνώσης.
Κανένα πεδίο τεχνολογίας δεν είναι πιο επίκαιρο από το AI
Έχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια ανόητη sci-fi ιδέα, αλλά στην πραγματικότητα αγγίζει περισσότερες πτυχές της καθημερινότητας!
Ο John Mccarthy, ο οποίος δημιούργησε τον όρο «τεχνητή νοημοσύνη» το 1956, είπε ότι «μόλις λειτουργήσει, κανείς πια δεν θα το αποκαλεί AI». Αυτό σημαίνει ότι θα έχει την ίδια θέση πρωτοπορίας όπως το αρχείο φωτογραφιών στο smartphone.
Σταματήστε να σκέφτεστε μόνο τα ρομπότ, που είναι μόνο το δοχείο για την AI, το σώμα αν θέλετε, που μιμείται μερικές φορές την ανθρώπινη μορφή. Η ίδια η AI είναι ο υπολογιστής μέσα στο ρομπότ. Η ΑΙ είναι ο εγκέφαλος!
- Η τεχνητή περιορισμένη νοημοσύνη (ANI): ειδικεύεται σε ένα πεδίο εφαρμογής όπως ένας υπολογιστής πρωταθλητής σκακιού.
-Η τεχνητή γενική νοημοσύνη (AGI): είναι η μηχανή που μπορεί να κάνει έξυπνα πράγματα που κάνουν οι απλοί άνθρωποι.
-Η τεχνητή υπερνοημοσύνη (ASI):είναι ένας υπολογιστής όχι μόνο πιο έξυπνος από έναν άνθρωπο, αλλά τρισεκατομμύρια φορές πιο έξυπνος.
Σε ποιο σημείο βρισκόμαστε σήμερα; Ένας κόσμος που τρέχει με περιορισμένη τεχνητή νοημοσύνη (ANI), δεν είναι ιδιαίτερα τρομακτικός - σκεφτείτε τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam), τη μετάφραση της Google, ή ακόμα και τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα.
Οι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν μεγάλα πλεονεκτήματα όσον αφορά την ανάπτυξη της AI, και θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικές το 2018.

Μια προκλητική ιδέα ήταν ο σχεδιασμός της saga που έδωσε στους ψηφιακούς βοηθούς της πρόσωπο για κάλυψη του τηλεφωνικού κέντρου από το 2013.
Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ξέρει ακόμα πώς να το κάνει πραγματικά έξυπνο, αλλά μερικά γνωστά ονόματα έχουν θέσει την AI στο επίκεντρο της στρατηγικής τους, για να βελτιώσουν τις υπάρχουσες υπηρεσίες -(alphabet/parent of google, amazon, apple, facebook and microsoft) . Όλοι οι τεχνολογικοί γίγαντες και επιχειρήσεις όπως το alibaba και το baidu στην Κίνα με τεράστια ποσά δεδομένων, καθιστούν την τεχνολογία ιδανική για μεγάλους παίκτες.
Αν τα μελλοντικά συστήματα AI μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πιο αδύναμα ποσά δεδομένων τι θα λέγαμε; Ο μεγιστάνας και δισεκατομμυριούχος των επιχειρήσεων Εlon Μusk, προέβλεψε ένα τρίτο παγκόσμιο πόλεμο στον διαγωνισμό για την κυριαρχία τηε τεχνητής νοημοσύνης .
Θα πρέπει να είστε τρομοκρατημένοι από την κατάληψη της AI;
Δύο τεχνολογικοί διευθύνοντες σύμβουλοι, οι οποίοι δεν διαθέτουν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, πρόσφατα επισήμαναν στην τεχνολογική κοινότητα το μέλλον της AI. Ο επικεφαλής της εκστρατείας του facebook zuckerberg δήλωσε ότι τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια, η AI πρόκειται να επιτύχει μεγαλύτερες βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής μας, και για αυτό το λόγο «βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της».
Ο Εlon Μusk είπε ότι ο Ζuckerberg έχει περιορισμένη αντίληψη για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, και φοβάται ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να συγχωνευθούν ή να αντικατασταθούν από τις μηχανές, αλλιώς διατρέχουν τον κίνδυνο να μείνουν άσχετοι με την νέα τεχνολογική πραγματικότητα.
Πριν τα μηχανήματα εγκαταλειφθούν στις δικές τους συσκευές, είναι πιθανό να δούμε ένα μικτό σύστημα που θα παρέχει μια πιο αυτοματοποιημένη κοινωνία.
2050: το έτος τεχνητής νοημοσύνης που θα υπερέχει κάθε πνευματικό έργοο που μπορεί να επιτύχει ένας άνθρωπος ...

Ο βιομηχανικός φοιτητής Εvan Μcdougall προτείνει σε 150 χρόνια -στο μέλλον, τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την αναπαραγωγή ανθρώπων μετά το θάνατο.
ο φοιτητής βιομηχανικού σχεδιασμού Εvan Μcdougall, οραματίζεται το μέλλον της ανθρωπότητας με το AEON, ένα φορητό σύστημα που επιτρέπει στους χρήστες να ζουν πέρα από τη φυσική τους ύπαρξη σε ψηφιακή μορφή.
«Σε αυτή τη μελλοντική ουτοπία, η ανθρωπότητα θα έχει ξεπεράσει τα προβλήματα και τους περιορισμούς του σήμερα. Μέσω της επιστήμης και της τεχνολογίας, οι ασθένειες η πείνα, και οι πόλεμοι θα είναι παρελθόν. Η τεχνητή νοημοσύνη ξεπέρασε τους φυσικούς περιορισμούς της ανθρώπινης κατάστασης και πολλά από τα πράγματα που θεωρούνται απαραίτητα έχουν γίνει προαιρετικά ... ακόμα και ο θάνατος ... ».

Το AEON φαντάζει ως ένα φορετό έμπλαστρο που αναπαράγει ψηφιακά τη συνείδηση του χρήστη.
Ο Evan Mcdougall προτείνει το AEON ως έμπλαστρο που δημιουργεί ένα ψηφιακό μοντέλο του εγκεφάλου του χρήστη και παρακολουθεί τη δραστηριότητά του. Με άλλα λόγια, το στοιχείο θα συγκεντρώνει δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις, τις αντιπάθειες, την προσωπικότητα και τις αλληλεπιδράσεις του χρήστη. Όταν το άτομο πεθάνει φυσικά, το aeon αναδημιουργεί τη συνείδησή του στο δοχείο και προσαρμόζει μια πραγματικότητα ειδικά γι 'αυτούς. Μπορεί να δημιουργήσει πανομοιότυπες αναπαραστάσεις των πραγμάτων που τους άρεσαν, των αγαπημένων τους και ίσως πράγματα που δεν θα ήταν δυνατά στον φυσικό κόσμο.
Αυτή η εφαρμογή δεν θα αποτελούσε, σε καμία περίπτωση, υποχρεωτική επιλογή για τους πολίτες του μέλλοντος. Θα προσφέρει την ευκαιρία μια φυσικής ύπαρξης και ζωής, χωρίς το φόβο του θανάτου με την παραδοσιακή έννοια. Το δοχείο συνείδησης που θα κρατά την ψηφιακή συνείδηση του χρήστη, θα μπορούσε να εμφανιστεί στο σπίτι τους εάν ήθελαν να θυμηθούν τη θνησιμότητα τους.
Αυτή η πτυχή της συσκευής μπορεί να θεωρηθεί νοσηρή στη σημερινή κοινωνία, αλλά όταν ο θάνατος δεν θα αποτελεί τον μόνιμο φόβο, η συσκευή θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως μια υγιής υπενθύμιση για να ζήσει τη ζωή στο έπακρο. 'Οταν κάποιος επιλέξει να εγκαταλείψει τη φυσική ύπαρξή του, η ψηφιακή συνείδησή του μεταφέρεται αμέσως στο δοχείο - το οποίο ανάβει ως αφηρημένη ερμηνεία της ψηφιακής ύπαρξης του χρήστη.
Ίσως μια μέρα μηχανές μπορούν να μοιραστούν ακόμη και ένα αστείο
adorable team of honda 3E robotics concept teased ahead of CES 2018
https://vimeo.com/246413586
Η Honda χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο ρομπότ 3E , παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί μια σειρά από εκφράσεις που βοηθούν στην ανάπτυξη σχέσεων.
Πιστεύουμε ότι είναι αδύνατο οι υπολογιστές να αναπτύξουν την αίσθηση του χιούμορ, επειδή δεν μπορούν να κατανοήσουν τις λεπτές αποχρώσεις, της χροιάς και της εναλλαγής τόνου της φωνής. Αυτό μπορεί σύντομα να αλλάξει, γιατί το χιούμορ επηρεάζει τις αποφάσεις του αγοραστικού κοινού. Οι ερευνητές της Ιαπωνίας και του πανεπιστημίου Carnegie Mellon δίνουν σε όλα τα ρομπότ αστείες διασκεδαστικές εκφράσεις, που ονομάζεται υπολογιστικό χιούμορ. Οι περισσότεροι έχουν εμπειρία στην επιστήμη των υπολογιστών, ή την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά μερικοί εργάζονται στο χώρο της ψυχαγωγίας, είναι κωμικοί, και έχουν επίσης συνεργάτες διαφημιστές. Μεγάλο μέρος της τρέχουσας έρευνας έχει επικεντρωθεί στη διδασκαλία υπολογιστών με το τι θεωρείται αστείο, ώστε να μπορούν να ανιχνεύσουν το χιούμορ σε ανθρώπινο επίπεδο.
Η υπομονή είναι μια αρετή όταν πρόκειται για 100% τελειοποιήση το χιούμορ, που παράγεται από υπολογιστή.
Η οριοθέτηση των ανθρώπινων ιδιοτήτων, φαίνεται να διαλύει απροσδόκητα το παράδοξο της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά είναι κάτι που εξελίσσεται και θα τελειοποιηθεί μέσα στο επόμενο έτος.
Όλα αυτά συμβαίνουν με φόντο άλλων μελλοντικών αποκαλύψεων, και καθώς στροβιλίζονται στον γαλαξία, θα χρειαστείτε αρκετή αντοχή για να αντέξετε τα τεχνολογικά σκαμπανεβάσματα.
viaΠολλοί ερευνητές της ΑΙ έχουν στραφεί σε γνωστικούς ψυχολόγους για έμπνευση, δημιουργώντας ένα ρομπότ που είναι ακόμη πιο απόμακρο από τα ρομπότ των ταινιών επιστημονικής φαντασίας, δίνοντας μια σαφή δικαιολογία στην ανάγκη της γνωστικής επιστήμης να φέρνει σε επαφή τη γνωστική ψυχολογία και την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μια προφανή τεχνολογική γεύση, όπως επίσης και ένα καλό θεωρητικό δομικό υλικό, που είναι η προσπάθεια της γνωσιακής επιστήμης να χαρτογραφήσει και να κατανοήσει όλες τις γνωστικές, ανθρώπινες ή άλλες λειτουργίες . Δημιουργεί όμως βαθιά φιλοσοφικά ερωτήματα, στο κατά πόσο οι μηχανές σκέψης τεχνητής νοημοσύνης έχουν προσωπικά δικαιώματα.
Θέλουμε πραγματικά να δημιουργήσουμε τεχνητή νοημοσύνη; Είναι ακόμη δυνατό; Ποια είναι τα βασικά γενικά θεμέλια της γνώσης ;
Παρακάτω υπάρχουν 4 υποπεδία Τεχνητής Νοημοσύνης που υποστηρίζονται από σχολές και εργαστήρια του Minds & Machinesin.
Μηχανισμός συλλογισμού
Για την ιστορία, ο κύριος στόχος της συλλογιστικής μηχανής ήταν η αυτοματοποιημένη θεώρηση, αποδεικνύοντας μια προσπάθεια επισημοποίησης των αλγορίθμων για να ελέγξει εάν κάτι συμπερασματικά προκύπτει από κάτι άλλο. Ωστόσο, οι οργανισμοί που προσπαθούν να λογοδοτήσουν για ένα αβέβαιο και δυναμικό περιβάλλον, θα χρησιμοποιούσαν ενδεχομένως σκέψεις για να δημιουργήσουν υποθέσεις, ή τουλάχιστο να μη δίνουν παραπλανητικές αλλά λογικά συμπεράσματα σύμφωνα με αυτό που γνωρίζουν.
Γνωστική ρομποτική
Η γνωστική ρομποτική είναι η προσπάθεια δημιουργίας ρομπότ με ένα ευρύ φάσμα γνωστικών δυνάμεων, όπως απαιτείται για τα είδη ευρέων καθηκόντων και προβλημάτων που θα αντιμετωπίσει οποιοσδήποτε οργανισμός σε έναν αρκετά περίπλοκο κόσμο. Η γνωστική ρομποτική πρέπει να διακρίνεται από την πιο παραδοσιακή βιομηχανική ρομποτική, όπου το καθήκον που πρέπει να εκτελεσθεί είναι στενό με σαφώς καθορισμένο αυτάρκες περιβάλλον .
Συνθετικοί χαρακτήρες
Συνθετικοί χαρακτήρες είναι πράκτορες που ζουν σε εικονικά, ή κυβερνητικά περιβάλλοντα όπως τα βιντεοπαιχνίδια και το διαδίκτυο. Μέσα σε ένα περιορισμένο περιβάλλον, η ψυχολογία των συνθετικών χαρακτήρων μπορεί να είναι πολύ απλούστερη από μια γνωστική ύπαρξη που πρέπει να περιηγηθεί στον πραγματικό μας φυσικό κόσμο. Ταυτόχρονα όμως, οι επιθυμητές ή απαιτούμενες γνωστικές δυνάμεις τους μπορούν να χτυπήσουν τους καλύτερους προγραμματιστές, γι 'αυτό απαιτείται μια σταθερή γείωση στη γνωστική επιστήμη. Είναι προφανές ότι η βιομηχανία παιχνιδιών ενδιαφέρεται να έχει χαρακτήρες των οποίων τα γνωστικά μοντέλα να είναι λίγο πιο περίπλοκα από τις προσωπικότητες των Sims. Οι πιο εξελιγμένες εφαρμογές έχουν πιο έξυπνα συστήματα διδασκαλίας και πιο ρεαλιστικό εικονικό περιβάλλον, το οποίο χρησιμοποιείται για σκοπούς προσομοίωσης και κατάρτισης.
Φιλοσοφία της AI
Το πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι φορτωμένο με αρκετά μεγάλα φιλοσοφικά ερωτήματα. Για παράδειγμα : Μπορεί το μυαλό να καταγραφεί υπολογιστικά; Μήπως τα αποτελέσματα του Godel σημαίνουν ότι δεν μπορεί; Τι είναι η συνείδηση; Τι συνιστά ένα «προσωπικό όνειρο»; Εάν η ψυχική δραστηριότητα δεν είναι παρά υπολογισμός, υπάρχει ελεύθερη βούληση, ηθική ευθύνη ή δικαιώματα;
Οι φιλόσοφοι της τεχνητής νοημοσύνης (AI) συζητούν επίσης την αξιοπιστία των διαφορετικών μοντέλων γνώσης, όπως ο Λογισμός, ο Συνδεσιμότητα και τη χωροθέτηση της Γνώσης.
Κανένα πεδίο τεχνολογίας δεν είναι πιο επίκαιρο από το AI
Έχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια ανόητη sci-fi ιδέα, αλλά στην πραγματικότητα αγγίζει περισσότερες πτυχές της καθημερινότητας!
Ο John Mccarthy, ο οποίος δημιούργησε τον όρο «τεχνητή νοημοσύνη» το 1956, είπε ότι «μόλις λειτουργήσει, κανείς πια δεν θα το αποκαλεί AI». Αυτό σημαίνει ότι θα έχει την ίδια θέση πρωτοπορίας όπως το αρχείο φωτογραφιών στο smartphone.
Σταματήστε να σκέφτεστε μόνο τα ρομπότ, που είναι μόνο το δοχείο για την AI, το σώμα αν θέλετε, που μιμείται μερικές φορές την ανθρώπινη μορφή. Η ίδια η AI είναι ο υπολογιστής μέσα στο ρομπότ. Η ΑΙ είναι ο εγκέφαλος!
- Η τεχνητή περιορισμένη νοημοσύνη (ANI): ειδικεύεται σε ένα πεδίο εφαρμογής όπως ένας υπολογιστής πρωταθλητής σκακιού.
-Η τεχνητή γενική νοημοσύνη (AGI): είναι η μηχανή που μπορεί να κάνει έξυπνα πράγματα που κάνουν οι απλοί άνθρωποι.
-Η τεχνητή υπερνοημοσύνη (ASI):είναι ένας υπολογιστής όχι μόνο πιο έξυπνος από έναν άνθρωπο, αλλά τρισεκατομμύρια φορές πιο έξυπνος.
Σε ποιο σημείο βρισκόμαστε σήμερα; Ένας κόσμος που τρέχει με περιορισμένη τεχνητή νοημοσύνη (ANI), δεν είναι ιδιαίτερα τρομακτικός - σκεφτείτε τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam), τη μετάφραση της Google, ή ακόμα και τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα.
Οι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν μεγάλα πλεονεκτήματα όσον αφορά την ανάπτυξη της AI, και θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικές το 2018.

Μια προκλητική ιδέα ήταν ο σχεδιασμός της saga που έδωσε στους ψηφιακούς βοηθούς της πρόσωπο για κάλυψη του τηλεφωνικού κέντρου από το 2013.
Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ξέρει ακόμα πώς να το κάνει πραγματικά έξυπνο, αλλά μερικά γνωστά ονόματα έχουν θέσει την AI στο επίκεντρο της στρατηγικής τους, για να βελτιώσουν τις υπάρχουσες υπηρεσίες -(alphabet/parent of google, amazon, apple, facebook and microsoft) . Όλοι οι τεχνολογικοί γίγαντες και επιχειρήσεις όπως το alibaba και το baidu στην Κίνα με τεράστια ποσά δεδομένων, καθιστούν την τεχνολογία ιδανική για μεγάλους παίκτες.
Αν τα μελλοντικά συστήματα AI μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πιο αδύναμα ποσά δεδομένων τι θα λέγαμε; Ο μεγιστάνας και δισεκατομμυριούχος των επιχειρήσεων Εlon Μusk, προέβλεψε ένα τρίτο παγκόσμιο πόλεμο στον διαγωνισμό για την κυριαρχία τηε τεχνητής νοημοσύνης .
Θα πρέπει να είστε τρομοκρατημένοι από την κατάληψη της AI;
Δύο τεχνολογικοί διευθύνοντες σύμβουλοι, οι οποίοι δεν διαθέτουν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις, πρόσφατα επισήμαναν στην τεχνολογική κοινότητα το μέλλον της AI. Ο επικεφαλής της εκστρατείας του facebook zuckerberg δήλωσε ότι τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια, η AI πρόκειται να επιτύχει μεγαλύτερες βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής μας, και για αυτό το λόγο «βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της».
Ο Εlon Μusk είπε ότι ο Ζuckerberg έχει περιορισμένη αντίληψη για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, και φοβάται ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να συγχωνευθούν ή να αντικατασταθούν από τις μηχανές, αλλιώς διατρέχουν τον κίνδυνο να μείνουν άσχετοι με την νέα τεχνολογική πραγματικότητα.
Πριν τα μηχανήματα εγκαταλειφθούν στις δικές τους συσκευές, είναι πιθανό να δούμε ένα μικτό σύστημα που θα παρέχει μια πιο αυτοματοποιημένη κοινωνία.
2050: το έτος τεχνητής νοημοσύνης που θα υπερέχει κάθε πνευματικό έργοο που μπορεί να επιτύχει ένας άνθρωπος ...

Ο βιομηχανικός φοιτητής Εvan Μcdougall προτείνει σε 150 χρόνια -στο μέλλον, τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την αναπαραγωγή ανθρώπων μετά το θάνατο.
ο φοιτητής βιομηχανικού σχεδιασμού Εvan Μcdougall, οραματίζεται το μέλλον της ανθρωπότητας με το AEON, ένα φορητό σύστημα που επιτρέπει στους χρήστες να ζουν πέρα από τη φυσική τους ύπαρξη σε ψηφιακή μορφή.
«Σε αυτή τη μελλοντική ουτοπία, η ανθρωπότητα θα έχει ξεπεράσει τα προβλήματα και τους περιορισμούς του σήμερα. Μέσω της επιστήμης και της τεχνολογίας, οι ασθένειες η πείνα, και οι πόλεμοι θα είναι παρελθόν. Η τεχνητή νοημοσύνη ξεπέρασε τους φυσικούς περιορισμούς της ανθρώπινης κατάστασης και πολλά από τα πράγματα που θεωρούνται απαραίτητα έχουν γίνει προαιρετικά ... ακόμα και ο θάνατος ... ».

Το AEON φαντάζει ως ένα φορετό έμπλαστρο που αναπαράγει ψηφιακά τη συνείδηση του χρήστη.
Ο Evan Mcdougall προτείνει το AEON ως έμπλαστρο που δημιουργεί ένα ψηφιακό μοντέλο του εγκεφάλου του χρήστη και παρακολουθεί τη δραστηριότητά του. Με άλλα λόγια, το στοιχείο θα συγκεντρώνει δεδομένα σχετικά με τις προτιμήσεις, τις αντιπάθειες, την προσωπικότητα και τις αλληλεπιδράσεις του χρήστη. Όταν το άτομο πεθάνει φυσικά, το aeon αναδημιουργεί τη συνείδησή του στο δοχείο και προσαρμόζει μια πραγματικότητα ειδικά γι 'αυτούς. Μπορεί να δημιουργήσει πανομοιότυπες αναπαραστάσεις των πραγμάτων που τους άρεσαν, των αγαπημένων τους και ίσως πράγματα που δεν θα ήταν δυνατά στον φυσικό κόσμο.
Αυτή η εφαρμογή δεν θα αποτελούσε, σε καμία περίπτωση, υποχρεωτική επιλογή για τους πολίτες του μέλλοντος. Θα προσφέρει την ευκαιρία μια φυσικής ύπαρξης και ζωής, χωρίς το φόβο του θανάτου με την παραδοσιακή έννοια. Το δοχείο συνείδησης που θα κρατά την ψηφιακή συνείδηση του χρήστη, θα μπορούσε να εμφανιστεί στο σπίτι τους εάν ήθελαν να θυμηθούν τη θνησιμότητα τους.
Αυτή η πτυχή της συσκευής μπορεί να θεωρηθεί νοσηρή στη σημερινή κοινωνία, αλλά όταν ο θάνατος δεν θα αποτελεί τον μόνιμο φόβο, η συσκευή θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως μια υγιής υπενθύμιση για να ζήσει τη ζωή στο έπακρο. 'Οταν κάποιος επιλέξει να εγκαταλείψει τη φυσική ύπαρξή του, η ψηφιακή συνείδησή του μεταφέρεται αμέσως στο δοχείο - το οποίο ανάβει ως αφηρημένη ερμηνεία της ψηφιακής ύπαρξης του χρήστη.
Ίσως μια μέρα μηχανές μπορούν να μοιραστούν ακόμη και ένα αστείο
adorable team of honda 3E robotics concept teased ahead of CES 2018
https://vimeo.com/246413586
Η Honda χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο ρομπότ 3E , παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί μια σειρά από εκφράσεις που βοηθούν στην ανάπτυξη σχέσεων.
Πιστεύουμε ότι είναι αδύνατο οι υπολογιστές να αναπτύξουν την αίσθηση του χιούμορ, επειδή δεν μπορούν να κατανοήσουν τις λεπτές αποχρώσεις, της χροιάς και της εναλλαγής τόνου της φωνής. Αυτό μπορεί σύντομα να αλλάξει, γιατί το χιούμορ επηρεάζει τις αποφάσεις του αγοραστικού κοινού. Οι ερευνητές της Ιαπωνίας και του πανεπιστημίου Carnegie Mellon δίνουν σε όλα τα ρομπότ αστείες διασκεδαστικές εκφράσεις, που ονομάζεται υπολογιστικό χιούμορ. Οι περισσότεροι έχουν εμπειρία στην επιστήμη των υπολογιστών, ή την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά μερικοί εργάζονται στο χώρο της ψυχαγωγίας, είναι κωμικοί, και έχουν επίσης συνεργάτες διαφημιστές. Μεγάλο μέρος της τρέχουσας έρευνας έχει επικεντρωθεί στη διδασκαλία υπολογιστών με το τι θεωρείται αστείο, ώστε να μπορούν να ανιχνεύσουν το χιούμορ σε ανθρώπινο επίπεδο.
Η υπομονή είναι μια αρετή όταν πρόκειται για 100% τελειοποιήση το χιούμορ, που παράγεται από υπολογιστή.
Η οριοθέτηση των ανθρώπινων ιδιοτήτων, φαίνεται να διαλύει απροσδόκητα το παράδοξο της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά είναι κάτι που εξελίσσεται και θα τελειοποιηθεί μέσα στο επόμενο έτος.
Όλα αυτά συμβαίνουν με φόντο άλλων μελλοντικών αποκαλύψεων, και καθώς στροβιλίζονται στον γαλαξία, θα χρειαστείτε αρκετή αντοχή για να αντέξετε τα τεχνολογικά σκαμπανεβάσματα.
Δημοσίευση σχολίου